søndag den 22. november 2015

World Championship 2015 @ day 3 - Kinda training with a world champion!

Day 3:

I dag startede igen stille og roligt - det er helt underligt ikke og skulle tænke på og sætte et vækkeur for, at nå træningen men for at nå og få morgenmad inden kl. 10. At jeg sov vågnede kl. 7.30 i morges og ikke kunne sove er en anden side af sagen! Hehe. 
Kl. 11.00 var det den første danskers, Christina Ejstrup, tur til og komme i aktion!
Vi bor på Hilton som ligger lige klods op af Houston Rockets hjemmebane, og de spillede her til aften på hjemmebane mod New York Knicks! Det var en super fed oplevelse at være inde og se. Amerikanerne tager bare lige underholdningsniveauet i en sådan kamp 10 niveauer op!


Dagens træning:

Råtræk/Træk: 45 kg (2+2 reps) - 55 kg (2+2 reps) - 60 kg (1+1 reps) - 65 kg (1+1 reps) - 70 kg (1 x RT) =PR - 70 kg (1 x træk) - 70 kg (1 x RT) =PR

Stød: 65 kg (1+1 reps) - 75 kg (1+1 reps) - 80 kg (1+1 reps) - 85 kg (1+1 reps) - 90 kg (1+1 reps) - 94 kg (1+1 reps)

Ben foran: 75 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 95 kg (3 reps) - 105 kg (2 reps) - 110 kg (2 reps)


Kommentar: Igen i dag en rigtig god træning! Det er tydeligt og mærke at min krop har fået nogle dages ro fra alt andet end træning. Jeg trænede i dag i "selskab" med det Iranske landshold - primært alle deres tunge mænd og så Rostami, den regerende verdensmester i -85 kg klassen! Jeg tillader mig og sige at jeg trænede sammen med ham - han stod jo bare på plateauet foran mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar