søndag den 22. september 2013

Søndagens "lørdags" træning!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Trækbold: 45 kg (3 reps) - 50 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps x 2) - 60 kg (2 reps x 2)

Frivend/Knickstød: 45 kg (2+2 reps) - 55 kg (2+2 reps) - 65 kg (2+2 reps) - 70 kg (2+1 reps) - 75 kg (2 reps x 2 - kun frivend)

Ben foran: 65 kg (5 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (4 reps) - 100 kg (4 reps x 3)

Trækhiv til knæ: 55 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps x 3)

Finisher:

Sit ups: 50 reps x 2 sæt @ 5 kg

Russian twist: 30 reps x 3 sæt @ 16 kg
 


Stræk!!!



Cykeltur: 2 x 9,5 km


Kommentar: Grundet træner-duty til øst 5-kampen i går, havde vi rykket lørdagstræningen til søndag! Efter og have stået op hele dagen i går, havde jeg tydeligvis tunge ben! Træningen gik okey - mine ben foran var tunge og Søren havde lige en finger på stangen på den sidste rep!

But then - var jeg egentlig halvt på vej ud af døren da Mainz fik mig overtalt til, at jeg skulle blive og lave gymnastics sammen med ham! Well - det fortrød jeg rimelig mange gange overvejs, cirka ligeså mange gange som jeg var ved at dø! Stædig som jeg er - skulle jeg da hvert fald lave alle frem runder.

Skulder mobility:
Diverse skulderøvelser fra Anders og Nicolai Kaufmann

Gymnastics - 5 runder af:

5 Tuck Back Levers
20 Hollow Rocks
5 Tuck Front Levers
20 Superman Rocks

Kommentar: Undervejs var jeg ved at dø - men her en times tid efter er jeg faktisk glad for at, han overtalte mig til at blive! Det er helt sikkert godt for mig og lave øvelser i ringe, med hovedet ned af!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar