fredag den 6. september 2013

Dagens træning!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Ben foran: 65 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (3 reps) - 100 kg (2 reps)

Træk fra hæng(knæ): 35 kg (3 reps) - 45 kg (3 reps) - 50 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps x 2) - 60 kg (3 reps x 2)

Vend fra blok o.k.: 45 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 75 kg (3 reps) - 80 kg (2 reps x 2) - 85 kg (2 reps x 2)

Ben bag: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 105 kg (4 reps) - 115 kg (2 reps x 3)

Omvendte rygbøjninger: 10 reps x 5 sæt


Kommentar: Tilbage til lidt mere VL øvelser! Hurra for det! =D> Det var tydeligt og mærke, at jeg lige skal have lidt fornemmelse tilbage i mine træk efter ikke rigtigt og have lavet træk siden NM! Jeg fik i onsdags noget massage på min venstre arm af Lise, så var ret spændt på hvordan den ville reagere i dag på netop træk! Meget positivt, så mærkede jeg faktisk ikke så meget til den, så nu krydser jeg fingre for at alt det arbejde Nikolaj har lavet, gør at jeg kan holde spændingerne nede med massage og derved træne på fuld skrue når vi begynder og kører på igen! I ben arbejder jeg stadig meget med min balance og om ikke at komme på tæerne - i dag failede jeg én rep på 115 kg! :confused: Tror jeg tænkte for meget, men fail er fail! Efter det sagde Tim faktisk noget klogt - han gav et lille fif til hvordan han selv tænker for og holde vægten på hele foden! "Tænk på at du skal ud med knæene ligesom i træk" - og ved i hvad! Det virkede! :dance:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar