fredag den 27. september 2013

One of those days!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Træk: 45 kg (3 reps) - 55 kg (2 reps) - 65 kg (2 reps) - 70 kg (2 reps) - 75 kg (1 rep x fail) - 65 kg (2 reps) - 70 kg (2 reps) - 75 kg (1 x fail)

Stød: 45 kg (2+2 reps) - 65 kg (2+2 reps) - 75 kg (2+1 reps) - 80 kg (2+1 reps) - overgik herefter til kun vend - 85 kg (2 reps) - 90 kg (1 rep x 2) - 95 kg (1 rep x fail) - 85 kg (1 rep)

Benpres: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (3 reps x 2) - 100 kg (1 rep x 2)


Kommentar: Jeg havde i dag valgt, at løfte i mine nye sko da de gamle desværre er ved at sprække i skindet - det vidste sig dog og være en lidt større udfordring end jeg lige havde regnet med. Det er tydeligvis ikke bare lige at skifte sko og slet ikke samtidig med, at jeg ikke rigtigt har lavet træk og stød i en uge. De to forsøg på 75 kg var på ingen måde dårlige - jeg føler lidt, at jeg sidder på tæerne, men det er ikke noget Anders umiddelbart kan se. Jeg fik lavet et eller andet med nogle nerver i min venstre armhule i det sidste træk, som sad og irriterede resten af træningen. :cry: Mine vend var faktisk ganske gode, men der blev ved med at komme de her jag i armhulen, så jeg overgik til kun og kører vend på de tungere - de 95 kg blev bare for tunge i dag. Er lidt splittet følelsesmæssigt efter dagens træning, så vælger og glemme den - der er en ny dag i morgen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar