mandag den 10. juni 2013

Strength træning & thoughts!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Trækbalance: 35 kg (4 reps) - 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (2 reps x 3)

Vend fra blok/OP: 45 kg (2+2 reps) - 65 kg (2+2 reps) - 75 kg (2+2 reps x 2) - 80 kg (2+2 reps x 2)

Dødløft S-fat: 70 kg (4 reps) - 90 kg (4 reps) - 100 kg (4 reps x 3)

Knickstød, nakke T-fat: 35 kg (4 reps) - 45 kg (4 reps) - 55 kg (3 reps x 2) - 60 kg (3 reps)

Finisher:

V-ups: 20 reps x 3 sæt

Trappeløb: 2 trin hele vejen op x 8 ture


Kommentar: Efter alt for meget kage, is og usunde sager er jeg så småt ved, at komme mig over lørdagens skuffelse! Har haft et par snakke med Anders om hvad der evt. kan være årsagen til, at det gik som det gjorde! Vi er efterfølgende blevet enige om, at jeg skal stille op til et diplomstævne i IK99 den 28. juni. En konkurrence, som vi afholder i forbindelse med sæsonafslutningen af de første meget vellykkede VL-begynderhold forløb, med Tim og jeg selv som trænere!

Denne uges træning troede jeg ville være en lidt lettere af slagsen, med mere fokus på teknik! Men det var ikke tilfældet - niveauet er fastholdt ret højt, og der skal løftes nogle kilo. :pumping: Fremadrettet, på den kortere bane, er planen at der skal trænes en del mere med min corestyrke og ryg, da det fortsat er nogle af mine svage punkter. I morgen tirsdag skal jeg til min osteopat Nikolaj - han har nogle øvelser til mig, som han mener vil være gode for mig! Det bliver spændende og se hvad han har i ærmet! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar