lørdag den 8. juni 2013

DM 5-kamp 2013!

I dag lørdag blev der afholdt danske mesterskaber i 5-kamp 2013 - det foregik i AK Vikings vægtløftningslokaler. Jeg har som skrevet før fortsat døjet en del med min venstre albue og en spændt underarm mere eller mindre siden et par uger efter DM i februar! Jeg havde dog nogle okey forventninger til mig selv, da jeg egentlig normalt plejer og kunne lave en del flere kilo i konkurrence end hvad jeg måske lige har lavet i træningen frem mod - så målet var nye toppe!

Bodyweight: 68,7 kg.

Min træk serie lød således:
70 kg
74 kg
78 kg - Forsøg på ny top og dansk rekord, men desværre fail!

Min stød serie lød således:
85 kg
90 kg - fail
90 kg - fail

2-kamp: 159 kg

Atletikdelen:

40 m sprint med liggende start: 6,86 sek
3-spring (3 frøhop): 7,36 m
Kuglekast bagover: 11.79 m

Samlet 2 plads!

Resultaterne taler mere eller mindre for sig selv - ikke min bedste konkurrence! Stor skuffelse både hos Anders og hos mig selv - det var bare ikke godt nok! :blackeye: Mine træk var egentlig okey, og de 78 kg kom bare ikke helt på plads! Det er mere mine stød, som gør skuffelsen stor! Får de 85 kg meget let og derfor et spring til 90 kg med det samme - får gardiner, og må lige ud og have lidt luft, men var egentlig hurtig klar i hovedet igen og var helt sikker på, at nu skulle jeg ind og have de 90 kg. Vendingen var, som i alle mine stød, ikke specielt gode så trykker dem op fra død - desværre var jeg en lille smule på hælene og derfor kommer stangen en smule bag mig i opadstødet og jeg kan ikke holde den - underkendt! ](*,) Alt i alt en skuffet pige!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar