fredag den 28. juni 2013

Diplomstævne i IK99!

I dag fredag afholdte vi i IK99 her til eftermiddag et lille diplomstævne, for nogle af vores løftere på vores begynderhold. Det gav anledning til, at jeg selv, Sarah etc. kunne få en konkurrence mere i kroppen, og så åbnede vi konkurrencen for nogle af Erik Lau's løftere. Super god konkurrence, med en rigtig god stemning og ikke mindst virkelig mange gode løft!
Jeg var efter onsdagen træning ret træt i kroppen og var derfor meget spændt på, at se hvor medtaget kroppen ville være i dag.

Bodyweight: 70,3 kg.

Min træk serie lød således:
69 kg
72 kg
75 kg - Se løftet HER

Min stød serie lød således:
84 kg
88 kg
92 kg - fail

2-kamp: 163 kg! :) 
 
Jeg havde i dag min første konkurrence i 75 kg klassen! :D Da der ikke var nogen grund til, at gå ned valgte jeg bare og lade være med at gøre noget for, at komme ned - faktisk ret overrasket over kun, at veje 70,3 kg i aftenvægt. Jeg har over de sidste par uger tabt mig lidt, ved at ændre en lille smule i min kost. Resultat mæssig er jeg meget tilfreds i dag! Jeg har kørt tung træning både i sidste uge og i denne uge, så kroppen var godt brugt allerede inden konkurrencen i dag! De 75 kg i træk var meget lette - og en uofficiel dansk rekord i 75 kg klassen! :D Da der kun blev brugt 1-dommer system og b-dommer, kan løftet selvfølgelig ikke anerkendes, som dansk rekord. Vi har arbejdet en del med mine vendinger siden mine skandale løft til 5-kampen - og det er helt sikkert det rigtige vi har fat i! Mit stød på 88 kg, var virkelig godt - jeg får trykket op med det samme og sidder ikke død i bunden! På de 92 kg, koncentrerer jeg mig ikke helt nok og får derfor ikke stangen ind på plads med det samme = gardiner - big time! :roll: Det var lidt som om, at efter de 88 kg var så lette som de var, at jeg ikke helt tog de 92 kg seriøst nok! Dummeslag til Karina! ](*,) Men alt i alt virkelig en god konkurrence - specielt for mit hoved! :)

Efter konkurrencen skulle der lige laves lidt ben:

Ben bag: 85 kg (4 reps) - 105 kg (3 reps) - 115 kg (2 reps) - 125 kg (1 rep x 2)

Rygbøjninger, bulgarske: 10 reps x 5 sæt


Kommentar: Jeg havde egentlig aftalt med Anders, at hvis det kørte i ben skulle jeg lave max bagefter, men fandt desværre hurtigt ud af, at det nok ikke lige var i dag der skulle laves max test! :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar