lørdag den 22. juni 2013

Dagens træning!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Ben bag: 65 kg (5 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (4 reps) - 105 kg (4 reps x 3)

Dødløft S-fat: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 100 kg (4 reps x 3)

Råtræk: 30 kg (3 reps) - 40 kg (3 reps) - 50 kg (3 reps x 4)

Omvendte rygbøjninger: 15 reps x 4 sæt


Kommentar: Efter en lidt hård ugen var det i dag en stille og rolig træning! Var taget i Butcher's Garage for, at heppe på alle de flotte crossfittere jeg kender til Boxcup Invitational 2013 - de var dygtige! Det var egentlig meningen, at jeg ville være taget i IK om eftermiddagen og træne, men Hr. Dehn var sød og lade Kyle og jeg træne under konkurrencen, så vi blev i Garagen! :) Mine træk var egentlig okey, men lavede mine ben og dødløft først, da jeg håbede jeg så kunne nappe en damestang bagefter, men da de stadig var i brug lavede jeg også mine råtræk på herrestang! Det var alligevel lidt anderledes for grebet - så kørte 5 kg under program! #-o Men hyggeligt var det! :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar