torsdag den 30. maj 2013

Hygge træning & behandling!

Trilletur på spinningscyklen: 12 min. med let modstand

3 runder af:

Mavebøjninger x 20 reps
Sidebøjninger x 10 reps each 
Toes to bar x 10 reps 
 

Kommentar: Blot lidt hygge inden aftenens undervisning. Valgte og cykle lidt for, at få lidt blod gennemstrøm til knæet!
Jeg har den sidste uge intet mærket til arm/albue og status fra Nikolaj sjovt nok det samme - det går rigtig godt! Fik lidt let behandling på den venstre arm, men det er minimalt hvad der er tilbage af spændinger! Very happy! :D Han havde også kort fat ved låret/knæet, og beordrede mere eller mindre evighedsstræk- og foam roll til hoften og forlåret. Jeg er, som jeg jo godt ved ](*,), alt for stiv og spændt i min hofte og forlår - hvilket er med til, at lave det her træk ned gennem knæet som jeg får. 

P.s. jeg kan IKKE lide og foam roll - det gør virkelig ondt!! #-o

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar