lørdag den 4. maj 2013

Danske Mesterskaber for Klubhold 2013!

I dag lørdag blev der afholdt danske mesterskaber for klubhold i vægtløftning 2013. Det foregik i Ålhom vægtløftningslokaler, deltagende klubber var IK99, Ålholm vægtløftning og Sportshøjskolen. Tak til Ålholm vægtløftningsklub for et godt arrangement!
Jeg har som sagt døjet en del med mine albuer og spændte underarme den seneste månedstid, så havde ikke de store forventninger til i dag. Måske lidt forkert af mig - men skal være ærlig og sige, at det på det sidste har været svært og finde den store motivation frem.

Bodyweight: 68,8 kg.

Min træk serie lød således:
70 kg
74 kg
77 kg - Ny top og dansk rekord! - http://www.youtube.com/watch?v=fQlIzNOSZuk

Min stød serie lød således:
86 kg - fail
86 kg
91 kg - fail


2-kamp: 163 kg // 2. plads til IK99! :dance: :)

Vågnede i morges og havde egentlig en ganske fin fornemmelse i kroppen, så besluttede mig for at i dag skulle blive en god dag! Jeg tog toget til Hillerød sammen med Kyle og Sarah og cyklede i det skønne vejr fra stationen til Ålholms lokaler - det var rigtig rart og få gang i kroppen!
Opvarmningen til træk gik egentlig okey - failede så godt nok 65 kg to gange lige efter hinanden og så indfandt nervøsiteten sig for alvor. Nervøs eller ej - startvægten blev 70 kg hvilket var ganske fine, og så var jeg i gang. 74 kg i andet og så 77 kg i tredje! Virkelig en god serie og et rigtig godt løft på de 77 kg! :D Jeg vidste ikke helt om jeg skulle grine eller græde efter jeg fik de 77 kg - men glad er jeg!! :) :wub:
Så blev det stød og opvarmningen her gik rigtig godt! Startede på 86 kg og fik gardiner! Flot! Går så ind og 86 kg i andet lidt groggy i hovedet, men op kom de. Så havde Sarah et par løft i mellem og jeg fik lidt luft og ilt til hovedet, derfor besluttede vi os for, at gå på 91 kg. Her vælger jeg så, at gøre det samme - hive vægten utrolig højt for, at hive den helt ind i halsen = gardiner for tredje gang og et fail på 91 kg! Gardiner på tre ud af tre løft må siges og være meget flot! ](*,) Det var vidst bare ikke helt min stød-dag i dag! Overall er jeg dog rigtig god tilfreds, taget den seneste måned i betragtning! :)



Holdet: Kyle, Mig, Tim, Sarah og Pietro!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar