onsdag den 8. maj 2013

DOMS + Behandling + Cardio!

Behandling hos Nikolaj! :thumpup:
_____________________________________

Jog på stadion - 5 runder på græsset: ca. 1,8 km


5 runder af each - finish 1 before 2 ...:

1) Trappehop: 3 trin x 5 hop

2) Trappehop: 4-5 trin x 1 hop

3) Trappeløb: 2 trin x hele vejen op


3 runder af:

Mavebøjninger x 20 reps

Rygbøjninger x 10 reps


WOD "unbroken" - 5 runder af:

Box jumps x 20 reps

V-ups x 20 reps

Vifte x 10 reps each


Finisher - 3 runder af:

Hamstring curl x 10 reps @ 10 kg

Sit ups x 15 reps @ 10 kg

Omvendte rygbøjninger x 12 reps

Træk til brysk x 10 reps @ 30 kg

Nedtræk til bryst x 10 reps @ 30 kg


Kommentar: Før DM hold besluttede Nikolaj og jeg, at fortsætte behandlingen af mine albuer/underarme lidt endnu, da de fortsat (specielt venstre) spænder utrolig meget op. Efter og have lavet armbøjninger i mandags, kunne jeg tydeligt mærke hvordan albuen var blevet lidt irriteret igen, så Nikolaj måtte igen i dag i gang med at løsne venstre underarm op. Det går heldigvis den rigtige vej - det bliver mindre og mindre "smerter", så nu skal vi bare have spændingerne helt væk! :) Træningen i dag var igen fri leg, ligesom det også er resten af ugen! Det er faktisk meget rart, da jeg for en stund virkelig kan få lov til, at lave alt det cardio jeg vil - næsten! :D Det betyder så også alvorlige DOMS i ben og arme! :wtf: :wub:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar