lørdag den 11. maj 2013

Almost crossfit!

Jog på stadion - 5 runder på græsset: ca. 1,8 km


10 runder af - finish 1 before 2 ...:

1) Trappehop: 3 trin x 5 hop

2) Trappehop: 4-5 trin x 1 hop - sidste 3 hop var med 5 trin! ❤ Første 5 trin i år!!

Trappeløb: 2 trin x hele vejen op x 5 løb


5 runder af: 


Mavebøjninger x 20 reps

Rygbøjninger x 10 reps



WOD - 5 runder af:

Box jumps x 15 reps

KB swings x 15 reps @ 16 kg

Vifte x 10 reps each

Time: 8:00 ca.

4 runder - 1 min. pause between sets:

Jumpsquats "on the second" x 30 sek. @ 10 kg


Finisher - 3 runder af:

Hamstring curl x 10 reps @ 10 kg

Sidebøjninger x 10 reps each

Omvendte rygbøjninger x 10 reps



Kommentar:
Crossfit og Cardio! ❤ En hyggelig træning med Anders og Tim! Efter egentlig og have gået all out i min work out syntes Anders, at ville skulle lave nogle jumpsquats! Jeg har ikke lavet det før, så tænkte ja ja - squats det fint! Meen jeg blev klogere! Det var jo det vilde syretræning! Sjovt var det, men nu er jeg også godt ristet i stængerne! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar