fredag den 10. maj 2013

Dagens fri leg!

Jog på stadion - 5 runder på græsset: ca. 1,8 km


5 runder af:

Mavebøjninger x 20 reps

Rygbøjninger x 10 reps


Trækbenbøjninger i bare fødder: 8 reps @ 15 kg x 5 sæt


5 runder af:

Push ups på håndvægte x 10 reps

Hamstring curls x 10 reps


3 runder af:

Træk til bryst x 10 reps @ 30 kg

Nedtræk til bryst x 10 reps @ 30 kg


Finisher - 3 runder af:

Toes to bar x 10 reps

Vifte x 10 reps each


Kommentar: Stille og rolig hygge træning i godt selskab! :D Anders syntes jeg skulle prøve og lave nogle lette trækbenbøjninger i bare fødder, for at jeg skulle koncentrerer mig om virkelig at holde spændet specielt i bunden. Jeg blev meget positivt overrasket over hvor smidig og hvor dybt jeg kunne komme! :thumpup: Det havde jeg ikke lige regnet med! :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar