fredag den 17. maj 2013

Dagens virkelig gode træning!


Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Træk: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 60 kg (3 reps) - 63 kg (3 reps) (PB for 3 reps)- 60 kg (3 reps) - 70 kg (1 rep)

Stød: 65 kg (2+2 reps) - 70 kg (2+2 reps) - 75 kg (1+2 reps) - 80 kg (1+2 reps x 3)

Dødløft S-fat: 80 kg (4 reps) - 95 kg (4 reps x 4)


Kommentar: Efter en lang dag i Ballerup Super Arena som tilskuer til Crossfit Regionals, var jeg blevet godt træt i hovedet og følte mig ikke helt vildt oplagt! :whistle: Jeg kom fint i gang, og så kørte træningen ellers bare derud! Jeg mindes ikke hvornår jeg sidst har haft så virkelig en god træning!! :dance: Mine træk sad lige i skabet og mine stød har cirka aldrig været bedre! I'm happy! :D Jeg er begyndt og komme en del dybere i mine træk, hvilket giver mig mere luft til at komme under stangen = flere kilo ! =D>


Ingen kommentarer:

Send en kommentar