mandag den 25. februar 2013

DM er ovre = tid til leg!


DM er vel overstået og det er tid til, at give kroppen lidt ro. Så den næste uge til to vil primært bestå af en masse almen fysik træning og "Tim's genoptræningsprogram" = ingen træk, stød eller benbøjninger på programmet. Efter Tim's rygskade, lavede han en lang række øvelser med let vægt for og styrke ryggen, maven, skulderne og ellers bare komme lidt i form igen.

Opvarmning:

En tur på cyklen i 10 min.

"Tim's genoptræningsprogram":

5 runder af:

Nedtræk til bryst x 15 reps @ 30 kg

Udfaldsskridt(frem foran) med stem i udfald x 10 reps each leg @ 10 kg

Træk til bryst x 15 reps @ 30 kg

Udfaldsskridt(til siden) med stem i udfald x 10 reps each leg @ 10 kg

Statisk mave press x 10 reps @ 5 sek.

Udfaldsskridt(bagud) med stem i udfald x 10 reps each leg @ 10 kg

Træk benbøjninger x 10 reps @ 10 kg

Ben foran m/ stem x 10 reps @ 10 kg

Finisher:

V-ups: 20 reps x 4 sæt

Omvendte rygbøjninger: 12 reps x 3 sæt


Kommentar: Cardio og en milliard gentagelser! Det var faktisk en super fed træning(det ser meget let ud på papiret, men tro mig det er det ikke!), fik sved på panden og pulsen op! (ikke så tit det sker :D) Desværre blev jeg lidt begrænset af, at mine skuldre syrede ret meget til, så jeg kunne ikke helt kører det tempo, som jeg gerne ville for, at få pulsen højere op - det var første gang, så mon ikke det bliver bedre anden gang! :whistle: :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar