onsdag den 20. februar 2013

Countdown: 3 dage til DM! og øjenbetændelse!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Trækbalance: 40 kg (3 reps) - 50 kg (3 reps) - 60 kg (2 reps) - 65 kg (2 reps) - 70 kg (1 rep) x 2

Vendbold: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 75 kg (2 reps) - 80 kg (1 rep) x 2

Ben foran: 60 kg (4 reps) - 70 kg (4 reps) - 80 kg (3 reps) - 90 kg (3 reps)


Kommentar: Jeg har den sidste uges tid døjet med røde og irriterede øjne, som blev en del værre i går, og er desværre en omgang øjenbetændelse. Jeg er nu i behandling, så træningen resten af ugen foregår med briller - meget uvant og udfordrende! Jeg går stort set aldrig med briller, så det er ikke helt let og vende sig til. Jeg håber, at jeg ved at gå med briller resten af ugen samt øjendråberne, kan gøre så jeg kan have kontaktlinser i på lørdag til DM! Anyway - træningen i dag var ellers super let, så det var jo skønt! :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar