onsdag den 27. februar 2013

Crossfit style!


Opvarmning:

10 min. på cyklen

3 runder af:

20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger


Let crossfit wod - 5 runder af:

Toes to bar x 10 reps

Box jumps x 10 reps

Kettle bell swing x 10 reps @ 16 kg

Burpees x 10 reps


Finisher - 3 runder af:

V-ups x 20 reps

Omvendte rygbøjninger x 12 reps

Sidebøjninger x 10 reps each

Træk til bryst x 15 reps @ 30 kg

Nedtræk til bryst x 15 reps @ 30 kg

Stretch!


Kommentar: Jeg havde i dag selv sammensat træningen, da vi i denne uge kører uden program. Jeg valgte nogle CF øvelser som ikke krævede den vilde teknik, men hvor jeg kunne få pulsen lidt op og få lavet lidt cardio træning. Det var virkelig lækkert og bare kunne give den gas - puste og svede! :thumpup: Kørte CF wod'en uden megen pause - tog dog ikke tid, satte mig lige 1 minut ca. mellem hver runde, men ellers kørte jeg bare på. :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar