mandag den 4. februar 2013

Dagens træning!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

3 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Trækbold: 35 kg (3 reps) - 45 kg (3 reps) - 55 kg (2 reps) - 60 kg (2 reps) - 65 kg (1 rep)

Trækhiv/Træk: 45 kg (2+2 reps) - 50 kg (1+2 reps) - 55 kg (1+2 reps) - 60 kg (1+2 reps) x 2 - 65 kg (1+1 reps) x 2

OP: 45 kg (4 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 70 kg (3 reps) - 75 kg (3 reps) x 2 - 80 kg (2 reps) x 2

Finisher:

Omvendte rygbøjninger: 10 reps x 4
Toes to bar: 10 reps x 2
V-ups: 20 reps x 2
Stretch


Kommentar: Vi går nu ind i de sidste uger frem mod DM, så der kommer mere og mere fokus på træk og stød, og hiv og dødløfts øvelser udgår mere eller mindre. Jeg havde ret trætte ben i dag, så min tålmodighed i mine træk blev sat lidt på prøve, da jeg derved ikke bare kunne give den gas, men skulle vente .. Det er ikke min stærke side :D Ellers en god og solid træning, jeg valgte ikke at gå over program i OP, selvom det kørte rigtig godt! Har de sidste to uger, kørt over program meget mandag og onsdag, og når vi så er kommet til fredag har jeg været lidt træt, og mine "maks" træninger har ikke være helt optimale, så jeg holder mig til program onsdag med, og så er jeg forhåbentlig helt frisk til en god tung fredag! :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar