lørdag den 2. februar 2013

Dagens træning!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Stryketræk: 30 kg (4 reps) - 35 kg (4 reps) - 40 kg (4 reps) - 45 kg (4 reps) x 3

Vendbold: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 70 kg (3 reps) - 75 kg (3 reps) x 2 - 85 kg (1 rep) PB

Ben bag: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 105 kg (4 reps) - 115 kg (3 reps) - 120 kg (2 reps)

Finisher:

Skulderstræk x 3 runder


Kommentar: I dag var en stille og rolig træning, kroppen er stadig meget træt og busted - det blev dog til en PB i vendbold. Jeg har i en lang periode ikke kort vendbold, da det var i denne øvelse jeg forstuvede håndleddet i april sidste år - det tog mig næsten 6 måneder og komme helt over forstuvningen. Jeg er derfor stadig lidt nervøs/ikke glad for, at lave øvelsen - Anders presser mig dog i mellem, så jeg kan komme i gang igen og blive mere sikker i hovedet på øvelsen, men det er en øvelse som kræver at jeg har fuld koncentration fra starten af.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar