søndag den 17. marts 2013

Med Team Butcher's Garage i Gladsaxe Crossfit!

Jeg var i dag med Team Butcher's Garage i Crossfit Gladsaxe for en lille team challenge - og får at give WOD 13.2 endnu en chance, da jeg var ret sikker på, at der var mere i mig.

Opvarmning:

5 runder af:

20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

Vægtløftning:

Barbell complex (1 vend, 1 OP, 1 ben bag, 1 OP fra nakke): 55 kg - 65 kg - 75 kg!

Bænk (1 rep): 55 kg - 57,5 kg - 60 kg - 62,5 kg!


WOD 13.2:

På 10 min. - så mange reps så muligt af:

5 Shoulder to overhead anyhow @ 35 kg

10 Deadlift @ 35 kg

15 Boxjump (20 inch high)


Kommentar: Jeg føltes mig rigtig frisk og klar til WOD 13.2, så startede lidt hurtigere ud end i torsdags, og syntes også det gik rigtig fint, jeg var selvfølgelig mere forpustet - klart, da den fik lidt mere gas. Desværre, har jeg en lænd, som ikke altid vil som jeg vil! :( Så efter 6-7 min måtte jeg trække mig, for ikke at den skulle sætte sig. Lidt ærgerligt men that's life!
Barbell complex'et gik super fint - de 75 kg var virkelig lette, så jeg gik på 80 kg. Her bliver jeg lidt mere usikker i mit OP fra nakke - så jeg misser den 2 gange. Jeg har ikke lavet bænk siden jeg gik til atletik, så det er ved at være nogle år siden! - jeg testede det dog lige i onsdag hvor jeg med nød og næppe fik 60 kg op, så inden i dag gik jeg efter noget mellem 55-60 kg, men fik så 62,5 kg - faktisk semi let!! :D - Stadig ikke godt nok, eftersom jeg nok burde bænke cirka 10 kg mere end jeg gør, men det er da en start! En rigtig sjov dag - tak til k-holdet og Gladsaxe Crossfit, for en god dag!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar