torsdag den 14. marts 2013

CrossFit Open WOD 13.2!

Opvarmning:

5 runder af:

20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger


WOD 13.2:

På 10 min. - så mange reps så muligt af:

5 Shoulder to overhead anyhow @ 35 kg

10 Deadlift @ 35 kg

15 Boxjump (20 inch high)



Kommentar: Det er torsdag og jeg træner normalt ikke om torsdagen, men valgte og give WOD 13.2 a shot, for og se hvordan den var. Jeg kan ikke kører den i morgen eller lørdag, da der her er normalt vægtløftnings program - og lærte jo, som nævnt i sidste uge at det er en dårlig idé og kører workout efter VL træning. Jeg prøvede og holde et nogenlunde pace hele vejen igennem, og uden at holde pauser. Det gik faktisk rigtig fint, så hvis kroppen er god søndag - så laver jeg den nok igen! Kan mærke der er flere reps i mig i denne WOD! :) :dance:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar