lørdag den 9. marts 2013

CrossFit Open WOD 13.1!

WOD 13.1:

På 17 min. - så mange reps så muligt af:

40 burpees (to 6 inch target)
30 snatches @ 21 kg
30 burpees
30 snatches @ 35 kg
20 burpees
30 snatches @ 46 kg
10 burpees
Så mange snatch så muligt i den resterende tid @ 55 kg


Score: 157 reps!

Cykeltur: 10 km!


Kommentar: Efter en lidt sløj start på workout'en i går, valgte jeg og give den en ny chance i dag! Valgte og tage i Garage og lave den, for at være sikker, på der var nogen til at råbe lidt af mig. Tak til Line og Marthe for det!! :)
Lagde igen igen lidt for hurtigt ud, men fortsatte og tænkte at det nu bare skulle overstås. Jeg kom da også deropad og fik de 157 reps! - Ikke helt hvad jeg havde håbet og troet på, men burpees bliver ALDRIG min bedste ven! Og dem som siger at denne workout ikke har noget med cardio og gøre, kan rende og hoppe, for det er satme lyv!



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar