torsdag den 21. marts 2013

Cardio og behandling!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

En tur på spinningscyklen: 15 min

Wod:

5 runder af:

Toes to bar x 10 reps

Box jumps x 15 reps

Kettle bell swing x 15 reps @ 16 kg

Strecth!


Kommentar: Efter i går, havde jeg brug for at bevæge mig lidt og få lidt sved på panden. Så valgte og lave noget let, men uden pauser så jeg fik pulsen lidt op. Jeg ville egentlig havde haft burpees <3 med i min lille WOD, men det gjorde for ondt i albuen når jeg skulle ned og tage fra med armene - så de måtte ud ..
Rune var som sagt så sød og tilbyde og kigge på mig her til aften! Han kom frem til, at min nerve har været irriteret/siddet lidt i klemme og , at det er det der har givet mig disse jag i albuen. Lige nu føltes det rigtig godt, så nu skal den have lidt i ro ikke for voldsom træning i morgen - og så krydser jeg fingre for, at det falder på plads stille og roligt! :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar