mandag den 10. oktober 2016

Første træning som motionist!

Vægtløftning:

Trækbalance: 35 kg (4 reps) - 40 kg (4 reps) - 45 kg (4 reps x 3) - 50 kg (4 reps x 3)

Pushpres: 35 kg (4 reps x 3) - 45 kg (4 reps x 3)

Ben foran (tempo 3030): 45 kg (4 reps) - 65 kg (4 reps x 4)

Trækhiv til knæ: 45 kg (4 reps) - 65 kg (4 reps x 4)


Finisher:

5 runder af:
15 GHD sit ups
10 burpees


Kommentar: Hvem er jeg? Hvad skal jeg træne? Hvor ofte skal jeg træne? ... Jeg aner det ikke, men træne skal jeg. Jeg vil begynde og poste mine træninger på bloggen igen. Ét; for at jeg selv kan holde lidt styr hvad jeg render og laver, og to; hvem ved måske nogle af mine træninger kan inspirerer andre. 

Mine træninger vil formentlig komme til at bestå af en blanding af bodybuilding, vægtløftning, crossfit wods, løbeture etc. 

Jeg startede i dag stille og roligt ud. Jeg havde egentlig ikke planlagt og træne i dag, men da jeg alligevel var i IK kunne jeg ligeså godt lave lidt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar