fredag den 4. december 2015

Fredagsfest i BVK!

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 air squats

2 runder med tom stang af:
5 nakkestem
5 trækbenbøjninger
3 trækbalance
3 træk fra hæng


Vægtløftning:

Træk: 35 kg (3 reps x 3) - 45 kg (2 reps) - 55 kg (2 reps) - 65 kg (2 reps) - 70 kg (1 rep) - 73 kg (2 x kiks) - 65 kg (1 rep x 9)

Frivend: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (2 reps) - 75 kg (2 reps x 3)

Høje trækhiv: 45 kg (4 reps) - 60 kg (3 reps x 3)


Kommentar: Total lystsluppen fredagstøsetræning i Bagsværd - Anders var glad! Eller ... Men sjovt var det. Det er fredag hvilket som udgangspunkt betyder tunge træk, men min trækteknik har som tidligere nævnt drillet mig rigtig meget og det er som om at så snart jeg kommer over 70 kg så kan jeg ikke bare hive dem på plads. Så efter et par kiks på 73 kg og en skide sur Karina - besluttede jeg mig for, eftersom vi kun var 3 piger i dag, at det i dag var dagen hvor jeg i samråd med Anders skulle arbejde på den teknik og få den helt rigtige fornemmelse tilbage eller i hvert fald prøve på det! Det lykkedes til sidst og jeg endte med og sætte 5 rigtig gode løft på 65 kg i træk, nok de bedste løft jeg længe har lavet - SKØNT og ENDELIG! I morgen er planen og lege lidt videre med mine træk og ellers står på den tunge stød. Tak for i dag tøser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar