torsdag den 17. januar 2013

Restitutionsdag!


Dagen i dag har stået på restitution
Jeg er i den heldige situation, at vi har en ganske dygtig fysioterapeut tilknyttet ude på mit arbejde, så jeg kan let komme til behandling uden, at jeg skal bruge for meget tid på transport. Jeg var hos hende med min læg i dag, da jeg har en idé om, at det træk jeg har hen over knæet godt kan komme der fra. Hun fortalte dog også, at hun aldrig før har prøvet og have en patient, hvor der var så stor forskel på hvor spændt højre og venstre lægmuskel var. Hun masserede min læg og satte nogle nåle i - så det skal nok løsne op. Dog føles det godt nok lidt som om, at min læg kan gå i krampe når som helst lige nu! 

Efter arbejde mødtes jeg med Sarah i Øbro svømmehallen for, at tage i sauna. Jeg bruger det med, at gå i sauna et par dage før konkurrence til, at lade mentalt op og egentlig ikke så meget for at komme i vægt. Kroppen bliver varmet igennem - jeg kan derved få strukket ordentligt ud og komme af med lidt af ømheden i kroppen.


CWC coming up!  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar