lørdag den 26. januar 2013

Tidlig træning! & Dagens dumhed!


Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Stryketræk: 30 kg (4 reps) - 35 kg (4 reps) - 40 kg (4 reps) - 45 kg (4 reps) x 3

Vendbold: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 70 kg (3 reps) - 75 kg (2 reps) x 2 - 80 kg (1 rep)
 

Ben bag: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 105 kg (4 reps) - 115 kg (3 reps) x 2

Høje trækhiv: 45 kg (4 reps) - 60 kg (4 reps) x 4

Kommentar: Dejlig let træning, hvor kroppen fik lidt ro. Nu går turen til Århus for, at fejre min fars fødselsdag. Jeg ser frem til næste uge, som blandt andet består af et besøg af Bodybuilding.dk, der kommer og laver en interview som optakt til DM den 23. februar.


Dagens dumhed!: Jeg ville i går aftes vaske tøj og satte en maskine over, pludselig begyndte maskinen og larme og jeg slukkede. Jeg ringede til min far og vi blev enige om at vandet skulle ud! Det var bare ikke så let, da maskinen står på gulvet og hullet som vandet skal ud af, sidder i bunden! Hvad gør man - ringer til den bedste træner og reservefar, som kommer mit strandede vasketøj til undsætning! Dagens opsang til mig selv! - husk altid og tømme lommerne for hårnåle!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar